Followers

Monday, May 23, 2011

stress + tension dengan study :(


study ? huh ! rase mcm nak teriak je . give up ? ntah -.- sedih ? a'aah :( kadang-kadang scha trfikir ''knpe aku disini'' . yaaahh ! scha stay skoola n hujung taon nie akan mngalami 1 hal yg mengerikan kud -.-' STPM !!! adoii ! tak sedia lagi lhaa :( knpe scha masuk f6 ek ? padahal kan dulu-dulu mmg tolak tepi kalo smbung f6 ! myb ini TAKDIR :( tp scha tension + stress ! nak nak akhir-akhir nie :( slalu menung soam-soam sbb asyik trfikir ''kalo aku GAGAL mcm mane ??'' eh eh ! scha ! pls think positive ! tapiii- :( bukn scha nak sgt fikir mcm nie tp itu lha HAKIKATnye :( SERIOUSE scha taley ikud f6 nie . nak-nak subject PENGAJIAN AM :( tapi p.am tu jugak lha yg paling PENTING ! kalo ta dapat principal p.am mmg SAH taley masuk U :( scha nak nges n slalu nges kalo fikir hal stdy ! sobsobsob :( ape perlu scha buad ?? stop ?? da trlambat :( da jaoh scha mlangkah takan scha nak undur balik . tapi scha takud 1 day diri scha yg akn merana :( scha ta snggup !! scha ta snggup kecewakn my mom lagi . cukup lha time SPM scha da kecewakn dea :( 
scha nak jadi mcm oam laen :( scha nak pandai mcm oam laen :( tp knpe scha tak d'beri pluang tuk pandai mcm oam laen ?? :( scha tatao ape perlu scha buad . mmg scha blank terus kalo subject p.am :( scha takud :( kdg-kdg rasa menyesal tak stop dai last year :( 
humm- tape lha . da taley nak buad papee . kena hadapi wlpn sukar . mybe nie cobaan hidup :( I'll try the best for STPM n I'll try get 4FLAT for STPM ! doakan okay ? Amiinnn :(
xoxo :'(

suka ? kalau suka tekan LIKE :)

1 comment:

  1. scha, relax la. kite pun amek stpm dulu. tak nak masuk gak nak pegi kolej tak nak pakai baju skola lg. hehe. tp alhamdulilah result ok. chayok ! :)

    ReplyDelete